طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن موبایل، طراحی فروشگاه اینترنتی

طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن موبایل، طراحی فروشگاه اینترنتی

بهترین شرکت های طراحی سایت

 فاکتورهای مهم در انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت:

فراموش نکنید که شرکت های خوب برای طراحی سایت متعدد هستند و این شما هستید که  خدمات و پیشنهادات شرکت ها را مورد سنجش قرار داده و در نهایت یکی را انتخاب می کنید. در این انتخاب می بایست چند فاکتور مهم را مورد بررسی قرار دهید که عدم توجه به این موارد ممکن است در آینده برای شما مشکلاتی ایجاد کند.

توجه به پشتیبانی شرکت بسیار مهم است!

انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت منحصر به امروز شما نخواهد بود. شما به شرکتی نیاز دارید که سایت شما را پشتیبانی کند و پاسخگوی سوالات و مشکلات شما پس از راه اندازی سایت باشد. هر چقدر یک سایت زیبا و حرفه ای طراحی شود اما شرکت مربوطه خدمات پشتیبانی خوبی ارائه ندهد ارزش سایت با قطعی های احتمالی یا کندی سرعت از بین خواهد رفت. در برخی موارد دیده می شود که بعد از طراحی وب سایت کسی پاسخگوی مشکلات پیش آمده برای صاحب سایت نیست. پس یکی از مواردی که باید برای خود در اولویت قرار دهید سنجش نحوه پشتیبانی شرکت است.

اعتبار برند شرکت را بسنجید:

با اندکی جستجو می توانید سوابق و محبوبیت یک برند فراگیر را مورد بررسی قرار دهید.  اعتبار یک برند را با توجه به سوابق آن بسنجید. طبیعتا محبوبیت یک برند بیانگر موفقیت و اعتبار شرکت خواهد بود.

رزومه شرکت را بررسی کنید:

همانطور که اشاره شد شما گزینه های متعددی پیش روی خود دارید اما در بین این گزینه های متعدد مواردی یافت می شود که از اعتبار قانونی برخوردار نیستند. به عنوان مثال دفاتری که با عناوین ساختگی "شرکت" ، "شرکت فن آوری اطلاعات" ، "شرکت انفورماتیک" و یا با عناوینی از این دست فعالیت می کنند. حال آنکه به ثبت نرسیده ، مجوزهای لازم را ندارند و بعد از مدتی از نظر قانونی دچار مشکل می شوند. که ممکن است سایت های ارائه شده به مشتریان این دفاتر از دسترس یا پشتیبانی خارج شوند. بنابراین بهتر است در مورد اعتبار و شماره ثبت شرکت مورد نظر مطمئن شوید.

در ایران شرکت های فن آوری اطلاعات برای طراحی و راه اندازی سایت نیاز به مجوز رسمی از وزارت ارشادلوگو و آرم وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دارند . از آنجا که بستر اینترنت در ایران تحت نظارت وزارت ارتباطات و فن آوری اطلاعات است و همچنین به دلیل ملی سازی سایت های داخلی مشتریان دفاتری که مجوز فن آوری اطلاعات و ارتباطات دیجیتال ندارند در آینده دچار مشکل خواهند شد. پس توجه به رزومه شرکت طراحی وب سایت برای اطمینان از اعتبار آن حائز اهمیت است.

نمونه کار بخواهید:

اولین نمونه کار یک شرکت سایت خود آن شرکت است. توجه داشته باشید که نمونه کارهای یک شرکت می توانند نمایانگر میزان حرفه ای بودن آن شرکت در طراحی و راه اندازی وب سایت باشند . بنابراین برای انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت نمونه کارهایی متناسب با سفارش خود درخواست کنید.

نظرات مشتریان را بررسی کنید:

در صورت دسترسی به مشتریان شرکت ها نظرات آنها را در مورد نحوه ارائه خدمات شرکت مورد نظر جویا شوید و یا با جستجوی نام شرکت در گوگل در مورد آن شرکت اطلاعاتی را به دست آورید.

راز قیمت های متنوع در طراحی سایت:

پس از مرور تبلیغات طراحی وب سایت با مواردی بر می خورید که شما را در مورد قیمت واقعی طراحی سایت متعجب می سازند. از قیمت های بسیار ارزان تا رقم های هنگفت. هر دو نوع تبلیغات لفظ حرفه ای را دارند اما راز این تفاوت قیمت ها در طراحی سایت بر می گردد به نحوه طراحی و برنامه نویسی سایت ها. عده ای از طراحان سایت با اسبهترین شرکت طراحی وب سایتتفاده از طرح ها و برنامه های از پیش طراحی شده در  عرض چند ساعت سایتی را برای شما راه اندازی می کنند اما نکته اینجاست که همین سایت برای ده ها نفر دیگر نصب می شود فقط ممکن است متون ، عکس ها و محتوای سایت تغییر کند. اگر برای شما مهم نیست که سایت شما کپی از سایت های دیگر باشد می توانید با صرف هزینه بسیار اندک صاحب چنین سایت هایی شوید. اما اگر در نظر دارید سایت شما سفارشی و اختصاصی باشد قیمت تمام شده طراحی و راه اندازی سایت شما بسته به سفارش شما بالاتر خواهد بود.

سایت منبع

 
امتیاز بدهید : 1 2 3 4 5 6 | امتیاز : 4
موضوع : | بازدید : 81
برچسب ها : بهترین شرکت های طراحی سایت,شرکت طراحی سایت,
+ نوشته شده در چهارشنبه 20 تير 1397ساعت 14:33 توسط ایمان |

نکاتی برای جلب اعتماد مردم در تجارت الکترونیک

 یکی از کسب و کارها در دنیا وسیع اینترنت، فروشگاه های اینترنتی هستند که در واقع همان سایت هایی هستند که به ارائه ی کالا و یا خدمات به مشتریان می پردازند. در واقع این سایت ها، همان تجارت الکترونیک هستند.

امروز قصد داریم در رابطه با جلب اعتماد مردم در تجارت اکترونیک مطالبی را بیان کنیم تا افرادی که در عرصه ی تجارت الکترونیک مشغول هستند، بتوانند با استفاده از این راهنمایی ها، مشتری و فروش بیشتری را داشته باشند.

فقط راه اندازی یک ایده برای کسب و کار و تجارت الکترونیک، برای جلب مشتری و فروش بیشتر، کافی نمی باشد. کسب و کار در زمینه تجارت الکترونیک، همانند سایر کسب و کار ها، امری آسان نیست. کسب و کار الکترونیک همیشه در حال پیشرفت است، اما برخی از نکات هستند که با رعایت آن ها می توان تعداد بازدید کننده ی سایت فروش کالای اینترنتی را بیشتر از رقبا افزایش داد.

در این جا تعدادی از نکات را برای کسب اعتماد بیشتر به سایت تجارت الکترونیک و جلب بازدید کنندگان بیشتر و نهایتا فروش بیشتر، بیان می کنیم.

فروشگاه اینترنتی ecommerce 

از جمله نکاتی که در این مقاله بیان خواهیم کرد :

1 - مناسب بودن محصول شما برای خرید، 2 -  برقراری ارتباط عاطفی با مشتری، 3 - وسوسه کردن مشتری، 4 - دادن اعتماد به مشتری، 5 - تمرکز بر رضایت مشتری، 6 - ارائه روش های مختلف پرداخت، 7 - ارسال رایگان محصول، 8 - استفاده از ارز محلی در مبادلات، 9 - خاص و منحصر به فرد بودن سایت فروش کالای اینترنتی،  10 - افزایش سرعت سایت فروش کالای اینترنتی.

مناسب بودن محصول شما برای خرید

هر محصول خوبی، رقیبی دارد و شما از این نکته مستثنی نیستید. اگر می خواهید در بین رقبا، خودتان را بهتر نشان دهید، پس باید اثبات کنید که محصول شما برای مشتری مناسب است. محصول شما اگر ارزش لازم را نداشته باشد، هیچ کس از شما خرید نخواهد کرد. محصول خوب تنها به مارک نیست.

پس چگونه این مسئله را حل می کنید و اطمینان حاصل کنید که محصول شما به فروش می رسد؟

اولین قدم این است که لیستی از افراد را از میان دوستان و آشنایان خود که به مشخصات مشتری شما نزدیک تر است، ایجاد کنید. سپس یک فرم نظر سنجی ( 5 تا 10 سوالی ) از محصولتان ایجاد کنید تا بتوانید محصول خود را مورد بررسی قرار دهید و انتظاراتی که مشتریان از محصول شما دارند را بیابید.

با این کار شما با چالش هایی رو به رو خواهید شد که شما را با آن چه را که محصولتان باید داشته باشد، آشنا می کند و شما آن ها را می توانید برطرف کنید.

علاوه بر این، نظرات کاربران، شما را با این موارد بیشتر آشنا خواهد کرد. با بررسی نظرات کاربران در سایت، شناخت چالش ها و برطرف کردن آن ها، محصول شما اعتبار لازم را پیدا خواهد کرد.

برقراری ارتباط عاطفی با مشتری

معرفی محصول در سایت باید به گونه ای باشد که با مشتری ارتباط عمیق برقرار کند. تنها ارائه توضیحات و مشخصات فنی محصولات، کافی نیست. نحوه بیان توضیحات باید به گوه ای باشد که با مشتری ارتباط عمیق داشته باشد و با زبان مشتری و آن چیز هایی که مشتری می خواهد، خوانا باشد. با این کار شما مشتریان را جلب می کنید. این می تواند مشتری بیشتری را جلب کند و نهایتا به فروش بیشتر منجر شود.

وسوسه کردن مشتری

شما باید در سایت خود، محصولات را به نحوی به مشتری معرفی کنید که مشتری احساس کند که محصول شما می تواند بهترین گزینه برای آن ها باشد. تخفیفات در سایت نیز می تواند محصولات را برجسته تر نشان دهد. پیشنهاد های روزانه یا پیشنهاد های ویژه را هرگز فراموش نکنید. هم چنین در برخی از روزها می توان تخفیفات ویژه ای را برای مشتریان قائل شد به عنوان مثال، تخفیفات آخر ماه یا آخر فصل و هم چنین تخفیفات آخر سال و ... .رعایت این نکات می تواند مشتریان را وسوسه کند تا خرید کنند و نهایتا فروش شما بیشتر می شود.

دادن اعتماد به مشتری

برای این که بتوانید در تجارت الکترونیک موفق باشید و فروش بیشتری در سایتتان داشته باشید، یکی از مهم ترین نکات، جلب اعتماد مشتری در سایت است. این امر را می توان با قرار دادن مدال ها و لوح های استاندارد و یا لوح های تقدیر و گواهینامه های کسب شده در سایت، انجام داد. اعتماد مشتری با دیدن آن ها جلب می شود. علاوه بر این، امنیت در سایت نیز در جلب اعتماد مشتری، بسیار مهم است. 

تمرکز بر رضایت مشتری

یکی از بزرگترین مشکلات در اکثر سایت های تجارت الکترونیک این است که تمرکز این سایت ها تنها متمرکز بر "فروش" است. در صورتی که رضایت مشتری، مهم ترین اصل برای توسعه کسب و کار است. اگر مشتری از محصول شما رضایت کامل را داشته باشد، این می تواند مراجعات بعدی برای خرید و نهایتا فروش بیشتر را تضمین کند. رضایت مشتری را می توان با طراحی یک سایت خوب و ارائه محصولات با کیفیت،‌ به دست آورد.

ارائه روش های مختلف پرداخت

نکته ی دیگری که در سایت های تجارت الکترونیک، بسیار حائز اهمیت است، روش های مختلف پرداخت برای خرید محصول است. در تحقیقاتی که توسط FuturePay انجام شد، "فقدان گزینه های پرداخت" یکی از دلایلی است که مشتریان از خرید محصول منصرف شده اند. برخی از مشتریان امکان این که از هر روشی پرداخت کنند را ندارند و این موجب می شود آن ها از خرید منصرف شوند. پس باید روش های مختلف پرداخت را در سایت قرار داد.

ارسال رایگان محصول

در مطالعات متعددی، یکی از دلایل اصلی خرید های لغو شده در سایت های تجارت الکترونیک، هزینه ی جداگانه برای ارسال و حمل و نقل اعلام شده است. راه حل این مشکل بسیار آسان است. ارائه حمل و نقل رایگان. سایت های بسیاری هستند که بر خلاف این که محصولات را با قیمت مناسب ارائه می دهند اما هزینه ی حمل و نقل و ارسال محصول، به یک مانع بزرگ برای خرید بیشتر در آن ها تبدیل شده است.

استفاده از ارز محلی در مبادلات

نکته دیگر برای رونق دادن به سایت های فروش کالا به صورت اینترنتی، مبادلات کالا با ارز محلی است. این نکته برای سایت هایی که به دنبال تجارت بین الملل هستند بسیار حائز اهمیت است. ارز های خارجی برای مشتریان بین المللی، یک مانع خرید است.

خاص و منحصر به فرد بودن سایت فروش کالای اینترنتی

برای این که سایت فروش کالای اینترنتی شما متفاوت به نظر برسد، باید در طراحی آن خلاقیت ها و نوآوری هایی داشته باشید تا شما را منحصر به فرد سازد. اما این مورد نباید موجب فراموشی دکمه های اصلی شود. دکمه هایی که همه ی کار با آن ها انجام می شود. مثل دکمه ی "افزودن به سبد خرید" یا دکمه "خرید" و ... . در برخی از سایت های فروش کالای اینترنتی، این دکمه ها به سختی پیدا می شوند که این یک اشتباه در طراحی سایت فروش کالای اینترنتی است.

افزایش سرعت سایت فروش کالای اینترنتی

فروشگاه های اینترنتی که سرعت بارگیری در آن ها پایین است، مشتریان خود را از دست خواهند داد. طراحی سایت فروش کالای اینترنتی باید سبک باشد و سرعت بارگذاری آن بالا باشد. مشتریان تحمل و صبر چندانی برای بارگذاری طولانی مدت ندارند و با مشاهده ی بارگذاری کند صفحات، سایت را ترک خواهند کرد.

نتیجه گیری

تجارت الکترونیک یک کسب و کار در حال توسعه است و روز به روز در حال تغییر است. برای موفقیت در چنین کسب و کارهایی باید تاکتیک های جدید را آموخت و در سایت فروش کالای اینترنتی به کار برد. به روز بودن و آشنایی با جدید ترین تکنولوژی ها در این زمینه، می تواند در موفقیت شما در زمینه کسب و کارها و فروشگاه های اینترنتی، تأثیر بسیار زیادی داشته باشد.

امتیاز بدهید : 1 2 3 4 5 6 | امتیاز : 3
موضوع : | بازدید : 93
برچسب ها : نکاتی برای جلب اعتماد مردم در تجارت الکترونیک,
+ نوشته شده در سه شنبه 19 تير 1397ساعت 21:22 توسط ایمان |

طراحی اپلیکیشن Native و Hybrid چیست؟

 امروزه کسانی که از تلفن های همراه هوشمند استفاده می کنند، فقط به دنبال لذت بردن از آن ها هستند. با رفتن به ایمیل، گشت و گذار در جوامع مجازی، خواندن کتاب، دیدن فیلم و گوش کردن موسیقی و خیلی کار های دیگر. اما کسانی که نرم افزار های مختلف تلفن های همراه را می سازند از دید دیگری به اپلیکیشن های تلفن های همراه نگاه می کنند.

طراحی اپلیکیشن Native و Hybrid چیست؟

در این مقاله قصد داریم مطالبی را درباره ی انواع مختلف اپلیکیشن موبایل، بیان کنیم.

تقسیم بندی اپلیکیشن های موبایل 

بطور کلی اپلیکیشن های موبایل به سه دسته تقسیم می‌شوند :

۱ – اپلیکیشن های Native    ( Native App )

۲ – اپلیکیشن های Web       ( Web App )

۳ – اپلیکیشن  هایHybrid   (Hybrid App  )

۱ – اپلیکیشن های Native  چیست؟

در ساخت نرم افزارهای Native برای برنامه نویسی، از زبان اصلی سیستم عامل استفاده می شود. برای ساخت نرم افزار های اندروید، از زبان برنامه نویسی Java و برای ساخت نرم افزارهای آیفون از زبان برنامه نویسی Objective-C استفاده می شود. بازدهی بالای نرم افزارهای Native بزرگ ترین مزیت آن هاست که شامل افکت‌های انیمیشن، روان کار کردن بخش‌ های مختلف برنامه، امکان استفاده از multi touch و خیلی موارد دیگر است. همه ی این موارد به دلیل دسترسی مستقیم به موقعیت‌ های حافظه و سخت‌افزار گوشی است.

اما ساخت این نرم افزار ها دشوار است و نیاز به این دارد که برای هر پلت فرم مختلف همانند اندروید، ios و ویندوز، برنامه نویسی و کد نویسی جداگانه ای انجام شود که این مورد نیاز به آشنایی کامل به برنامه نویسی دارد و همچنین بسیار زمان بر است. چرا که هر چند امکان دارد منطق و الگوریتم همگی یکی باشند اما مسلما SDK  و  APIهایی که برای هرکدام استفاده می‌ شود، متفاوت خواهند بود.

پس ساخت نرم افزار های Native، نیاز به زبان برنامه نویسی جداگانه برای هر پلت فرم دارد که باید شناخت کامل از آن ها داشته باشید و مجددا کد های برنامه خود را بنویسید.

مزایا و معایب طراحی اپلیکیشن Native

اما اگر بخواهیم به طور خلاصه مزایای این اپلیکیشن ها را بگوییم باید بگوییم که اولا این اپلیکیشن ها بدلیل کامپایل شدن برنامه، دارای سرعت بالایی هستند ثانیا در این اپلیکیشن ها امکان دسترسی به تمامی امکاناتی که سیستم عامل به برنامه‌نویس می‌دهد، وجود دارد و ثالثا از API های مختلف پشتیبانی می شود.

اما هزینه ی ساخت بالای این اپلیکیشن ها و دوباره نویسی کد های برنامه برای پلتفرم ‌های مختلف، از جمله مهم ترین معایب اپلیکیشن های Native است.

طراحی اپلیکیشن Native و Hybrid چیست؟

۲ – اپلیکیشن های Web چیست ؟

این دسته از نرم افزار های موبایل، در واقع یک وب سایت هستند که به صورت Responsive طراحی شده‌اند و مخصوص موبایل هستند زیرا طراحی این نوع نرم افزار ها با استفاده از HTML5 است و فقط با مرورگر تلفن همراه قابل مشاهده هستند. این نرم افزار ها، بر روی دستگاه نصب نمی شوند و با استفاده از مرورگر، امکان دسترسی به آن ها وجود دارد. کار توسعه دهندگان این نوع نرم افزار ها برخلاف اپلیکیشن های Native، بسیار آسان است. زیرا طراحان سایت های با ساختار اپلیکیشنی، کافی است موارد لازم را برای دستگاه های موبایل و تبلت در نظر بگیرند و تنها با یک بار کد نویسی و برنامه نویسی، وب سایت و اپلیکیشن Web خود را تولید کنند. همین مورد هم مهم ترین مزیت این نوع اپلیکیشن هاست. هم چنین این اپلیکیشن ها به دلیل این که فقط یک بار کدنویسی می شوند، مشکلاتشان به راحتی برطرف می شود. در کنار این که اپلیکیشن های Web مستقل از سیستم ‌عامل و بستر هستند.

دسترسی نداشتن به سخت افزار موبایل و تبلت، وابستگی به مرورگر و عدم امکان انتشار نرم‌افزار در مارکت‌ ها و app store ، از جمله معایب اپلیکیشن های Web است.

۳ – اپلیکیشن های Hybrid چیست ؟

طراحی این دسته از نرم افزار ها، ترکیبی از طراحی اپلیکیشن های Web و native است. اپلیکیشن های هیبرید همانند اپلیکیشن های Web‌ باید در مرورگر مشاهده شوند اما برای مشاهده برنامه، نیازی به مرورگر گوشی نیست و محتوای برنامه در قالب یک نرم افزار Native توسط WebView در اندروید و یا UIWebView  در  iOS، نمایش داده می شود. طراحی نرم افزار های هیبرید توسط HTML و CSS و JavaScript صورت می گیرد و پس از آن با استفاده از برخی از نرم افزار ها مانند Cordova به نرم‌افزار Native  تبدیل می‌شوند.

این روش توسعه نرم‌افزار نسبت به نرم‌افزارهای Native سریع تر و راحت ‌تر است به علاوه امکان رفع مشکلات و یا به روزرسانی نرم‌افزار بسیار راحت است و نرم افزار را می توان در هر زمان در هر بستری منتشر کرد.

با نرم افزار Cordova می توان اپلیکیشن های هیبرید را بدون کد نویسی دوباره، در بستر های مختلف منتشر کرد.

همانند اپلیکیشن های Native، با استفاده از اپلیکیشن های هیبرید، به تمامی امکانات سخت‌افزاری دستگاه امکان دسترسی وجود دارد اما به دلیل این که کد های برنامه های هیبرید، باید با مرورگر پردازش شوند، بازدهی این اپلیکیشن ها از بازدهی اپلیکیشن های Native کمتر است.

همانطور که گفته شد، اپلیکیشن های هیبرید را می توان با یکبار کد نویسی، در بستر های مختلف منتشر کرد و هم چنین امکان دسترسی به تمامی امکاناتی که سیستم ‌عامل به برنامه نویس می‌دهد، وجود دارد. به علاوه اپلیکیشن های هیبرید، دارای  Pluginهای متعددی هستند.

طراحی اپلیکیشن Native و Hybrid چیست؟

اپلیکیشن های  Native یا  Hybrid

امروزه بیشتر اپلیکیشن های طراحی شده یا به صورت Native طراحی شده اند یا به صورت Hybrid. به همین دلیل، در این قسمت به مقایسه ی اپلیکیشن های  Native و  Hybrid می پردازیم.

در هر دو نوع اپلیکیشن های  Native و  Hybrid، امکانات و قابلیت ها شبیه به هم هستند اما در ​سرعت و بازدهی و نحوه ی کد نویسی با هم تفاوت دارند.

بازدهی نرم افزار های هیبرید کمتر از نرم افزار های Native است زیرا کد ها در مرورگر نرم افزار Native اجرا می شوند. اما سرعت کدنویسی در نرم افزار های هیبرید، بسیار بالاتر از نرم افزار های Native است.

 Hybrid یا Native  کدام یک بهتر است؟

چنانچه به زبان برنامه نویسی آشنایی کامل دارید، به سمت برنامه های Native بروید اما بدانید طراحی این اپلیکیشن ها بسیار زمان بر و سخت است ولی بازدهی این اپلیکیشن ها بسیار بالا تر است.

اما اگر شما یک طراح وب هستید و می‌خواهید همچنان طراح وب بمانید و علاقه ‌ای به یادگیری برنامه نویسی ‌های پیچیده ندارید پیشنهاد می کنیم به صورت Hybrid نرم ‌افزار های خودتان را طراحی کنید. زیرا یادگیری زبان برنامه نویسی جدید برای طراحان وب که به HTML5 و CSS و  JavaScript آشنا هستند، کار بسیار دشوار و زمان بری است.

طراحی اپلیکیشن Native و Hybrid چیست؟

برای تولید نرم‌افزارهای Hybrid می‌توانید از ابزارهای زیر استفاده کنید :

  • Cordova
  • Phonegap
  • Xamarin
  • Appcelerator
  • RhoMobile
  • MoSync
  • Corona SDK
  • Ludei

نتیجه گیری

امروزه برای توسعه و پیشرفت در کسب و کار های مختلف، داشتن تنها یک وب سایت کفایت نمی کند و ابزار های جدید مانند نرم‌ افزارهای موبایل هم بسیار مهم هستند. برای این که بتوانید از مزایا و امکانات این ابزار های جدید استفاده کنید، باید نحوه ی طراحی آن ها را بیاموزید و در کم ترین زمان ممکن، یکی از این ابزار ها را برای توسعه کارتان، طراحی کنید. امیدواریم که مطالب این مقاله شما را با انواع اپلیکیشن های موبایل، آشنا کرده باشد.

امتیاز بدهید : 1 2 3 4 5 6 | امتیاز : 4
موضوع : | بازدید : 92
برچسب ها : طراحی اپلیکیشن Native و Hybrid چیست؟,
+ نوشته شده در سه شنبه 19 تير 1397ساعت 21:21 توسط ایمان |

تاثیر SSL در سئو وب سایت

 یک موضوع با اهمیت در سئو داشتن گواهی SSL است. کلمه اختصاری SSL مخفف Secure Sockets Layers می باشد یکی از لایه های شبکه را تشکیل می دهد و ارتباط بین سرور و سرویس گیرنده یا کاربر را ایمن می کند. این قانون امنیتی برای انتقال داده ها در زمان کار کردن با پست الکترونیکی، پیام های اینترنتی و مسائلی که به امنیت بالایی در فضای اینترنت نیازمند می باشند، به کار می رود. آدرس های اینترنتی که به SSL نیاز دارند معمولا با https شروع خواهند شد.

سئو 

در این قانون اطلاعاتی که ما بین سرور و کاربر مبادله می گردند، رمزگذاری می شوند و احتمال هک نمودن داده ها را به حداقل می رسانند، سپس زمانی که اطلاعات به مقصد می رسند رمز گشایی می شوند. برای این رمز گشایی به کلید اصلی امنیتی که در نشست ها مورد استفاده قرار می گیرند، نیاز می باشد. در حقیقت گواهی SSL به نوعی امنیت سایت شما را تضمین می کند و به کاربر اطمینان بیشتری خواهد داد. استفاده نمودن از کلید های عمومی و خصوصی که مخصوص رمزنگاری داده ها می باشند، یکی از موارد ویژه ای است که امنیت SSL را افزایش داده اند. گوگل نیز بار ها اعلام نموده که استفاده از این پروتکل های امنیتی تاثیر مثبتی در رتبه وب سایت ها و سئو آن ها خواهد داشت. این مورد که کاربران به این پروتکل اعتماد می کنند به خودی خود یک نکته مثبت برای سئو وب سایت ها است.

امتیاز بدهید : 1 2 3 4 5 6 | امتیاز : 4
موضوع : | بازدید : 97
برچسب ها : تاثیر SSL در سئو وب سایت,تاثیر SSL در سئو,SSL در سئو وب سایت,
+ نوشته شده در دوشنبه 18 تير 1397ساعت 15:14 توسط ایمان |

امکانات سایتهای فروشگاهی

 با توسعه استفاده از اینترنت در جهان شرکتهای صنعتی برای فروش راحتتر و بیشتر اقدام به طراحی سایت های فروشگاهی کردند. استفاده از سایتهای فروشگاهی در عصر امروز جایگزین احداث نمایندگی ها و صرف هزینه های هنگفت شده است. سایت های اینترنتی فروشگاهی فراتر از منطقه و کشور فروش محصولات را توسعه می دهد و با حذف واسطه ها و ارتباط مستقیم تولید کننده و خریدار فروش بالاتر برای تولید کنندگان و قیمت مناسب برای خریدار را به دنبال دارد. طراحان سایت ها با در نظر گرفتن امکانات متعدد برای سایت های فروشگاهی نیازهای یک فروشگاه را تا حد مقبول تامین کرده اند. در این مقاله سعی شده تا امکانات سایتهای فروشگاهی به طور کلی بررسی شود.

امکانات سایتهای فروشگاهی

نمایش محصولات با در نظر گرفتن دسترسی راحت برای کاربر:

در فروشگاه های اینترنتی محصولات به تفیک نوع اجناس در زیرگروه ها ی مناسب مرتب شده اند

به طور مثال برای نمایندگی های فروش لوازم الکترونیکی می توان زیردسته های موبایل ، تبلت ، تلویزیون و نمایشگرها نمایش داده می شود. این دسته بندی در سایت کاربر را راهنمایی میکند تا راحت تر محصول موردنظر خود را پیدا کند.

 

نمایش محصولات

نمایش محصولات

امکانات ویژه برای پرداخت هزینه

پرداخت هزینه خرید در سایتهای فروشگاهی به روش های مختلفی انجام می شود که خود کاربر تعیین کننده نوع ان است

  • پرداخت به وسیله درگاه های بانکی
  • پرداخت هزینه هنگام تحویل کالا به مشتری
  • واریز هزینه خرید به حساب بانکی

کلیه روش های دریافت هزینه از مشتری با توجه به نیاز مدیر فروشگاه در سایتهای فروشگاهی قابل قرار دادن است.

 

پرداخت هزینه

پرداخت هزینه

امکانات متفاوت برای ارسال کالا

در خریدهای اینترنتی سایت ها راه های متفاوتی را برای ارسال کالاهای مشتریان در نظر می گیرنند

  •  ارسال از طریق پست پیشتاز
  • ارسال از طریق پیک موتوری
  • ارسال از طریق پست با تعرفه ثابت

 

ارسال کالا

ارسال کالا

امکانات درج مقاله و نظرات مشتریان برای محصولات

در سایتهای فروشگاهی برای توضیحات مفصل محصول قابلیت درج مقاله وجود دارد و همچنین می توان دریافت نظر درباره محصول را پس از موافقت و تایید مدیر سایت در سایت زیر هر محصول نمایش داد.

قابلیت مقایسه و انتخاب بین محصولات مشابه

می توان قابلیتی برای کالاهای مشابه قرار داد تا امکان مقایسه بین محصولات متفاوت وجود داشته باشد تا کاربر با دید بازتری  به انتخاب محصول بپردازد.

 

قابلیت مقایسه و انتخاب بین محصولات مشابه

قابلیت مقایسه و انتخاب بین محصولات مشابه

امکان افزودن ویژگی های محصول

برای هر محصول می توان امکانات ویژه نظیر رنگ ، قیمت و اندازه  درنظر گرفت

 

امکان افزودن ویژگی های محصول

امکان افزودن ویژگی های محصول

دادن تخفیف به مشتریان ثابت

دادن بن و تخفیف به مشتریانی که خرید بسیار دارند.

دادن تخفیف به مشتریان ثابت

دادن تخفیف به مشتریان ثابت

نمایش عکس ها و تصاویر محصولات

امکان نمایش کالاها با زوایای مختلف با امکان بزرگنمایی تصاویر

ترتیب نمایش متفاوت کالاها

محصولات را می توان با شیوه های متفاوت پرفروشترین ها، پربازدیدترین ها و جدیدیدترین ها لیست کرد.

طراحی سایت بصورت داینامیک و واکنشگرا

با طراحی وب سایت با پنل مدیریت داینامیک شما به راحتی می توانید تصاویر و محتوایی سایت خود را تغییر دهید همچنین داشتن یک سایت واکنش گرا این امکان را به شما می دهد تا سایتی با قابلیت نمایش در وسایل الکترونیک متفاوت مانند موبایل و تبلت داشته باشید.

دادن تخفیف به مشتریان ثابت

دادن تخفیف به مشتریان ثابت

 

موارد ذکر شده یک نگاه کلی درباره امکانات سایت فروشگاهی دارد و می توان بنا به سلیقه و نظر صاحبان سایت مواردی را نیز اضافه کرد.

امتیاز بدهید : 1 2 3 4 5 6 | امتیاز : 4
موضوع : | بازدید : 99
برچسب ها : امکانات سایتهای فروشگاهی,
+ نوشته شده در دوشنبه 18 تير 1397ساعت 15:09 توسط ایمان |

طراحی سایت آژانس گردشگری

 در دنیای اینترنتی امروزی هر سازمان و نهاد برای شناخته تر شدن و بهره وری بالا اقدام به طراحی وب سایت می کند.در صنعت گردشگری هم سازمان های خصوصی و دولتی از سایت های اینترنتی برای تبلیغ و معرفی کار خود استفاده می کنند.  طراحی سایت آژانس گردشگری دارای ویژگی های منحصر بفرد است که مربوط به دادن خدمات بهتر برای کاربران خود میباشد. در این مقاله سعی شده تا به بررسی و بحث درباره برخی از ویژگی های کلی که یک سایت تور باید داشته باشد پرداخته شود.

بهترین سایت های گردشگری در دنیا دارای چه ویژگی های هستند؟

  1. در طراحی سایت آژانس گردشگری و یا حتی در شاخه فعالیتهای اقتصادی دیگر اولین موردی بیشتر مورد توجه صنعتگران است اینکه وب سایت  از لحاظ زیبایی منحصربفرد باشد. و طراحی آن به نحوی باشد که با زمینه فعالیتی آنها تطابق داشته باشد و بتواند نیازهای کاری آن ها به طور مثال در زمینه تور پرداخت های آنلاین و دسترسی راحت کاربر به بخش های مختلف را به راحتی برطرف کند.
  2. دارای شعار منحصربفرد : بیشتر سایت های گردشگری معروف دنیا دارای شعاری هستند که یک شعار کاربردی است این شعار می تواند کاربر را به سمت استفاده یا عدم استفاده از سایت موردنظر سوق دهد. البته این شعار نباید صرفا یکجمله تزیینی باشد بلکه باید در راستای عملکرد واقعی و در راستای اهداف سایت باشد.
  3. امروزه سایت های معتبر جهانی به دنبال جلب اعتماد کاربران خود هستند. در بیشتر این سایت ها مکانی برای درج نظرات و انتقادات مسافران وجود دارد . اغلب گردشگران قبل از سفر به دنبال منبع اطلاعاتی هستند که اطلاعات جزئی تری درباره شهرهای توریستی نحوه تردد در شهر و نوع خدمات هتل ها را با صراحت بیان کند. به همین خاطر سایت های معتبر جهانی ویژگی درج نظرات مسافران درباره تورهای ارائه شده توسط این سایت را درنظر گرفته تا بهترین مرجع اطلاعاتی برای تورها باشد. نکته ای که درباره این سایت ها حائز اهمیت است اعتماد گردشگران به نظریات نوشته شده توسط گردشگران است که قبلا به شهر موردنظر مسافرت کرده اند. این اعتماد منجر به پربازدیدتر بودن این دست از سایت های گردشگری می شود.
  4. در برخی از سایت های شاخص تور ویژگی جالبی برای کاربران خود درنظر گرفته اند در این سایت ها امکان برنامه ریزی برای سفرهای گروهی وجود دارد این نوع از سایت ها بستری را فراهم می کند تا مسافران همسفرانی پیدا کنند وبه نوعی تبادل تجربیات خود را از سفرهای گوناگون به همدیگر داشته باشند لذت آشنایی با دیگران امکانی است این نوع از سایت ها برای  کاربران خود فراهم می کنند.
  5. اطلاع رسانی دقیق  و جامع از جاذبه های گردشگری دنیا از ویژگی های است که در بسیاری از وب سایت های مطرح دنیا گنجانده شده است
  6. گردشگران در بیشتر شهرها از تاکسی ها برای گردش و دیدن جاذبه های توریستی استفاده می کنند در بسیاری از شهرها قیمت تاکسی گران است برخی از وب سایت ها به این موضوع توجه ویزه داشته اند و در سایت خود امکانی را فراهم می کند تا مسافران بتوانند یک تاکسی را به صورت اشتراکی کرایه کنند با مراجعه به سایت زمان و انتخاب همسفر را انجام می دهند و درساعت موردنظر در فرودگاه جمع
    صرفه جویی در وقت

    صرفه جویی در وقت

    می شوند و به مکان و جاذبه دیدنی خود میروند به این ترتیب در زمان و هزینه صرفه جویی میکنند.

  7. هزینه های سفر مهمترین مشکلی است که بسیاری از مردم دنیا را از سفر منصرف می کند وب سایت ها ی در دنیا وجود دارند که پیشنهاداتی درباره هتل های ارزان ،خانه های روستایی ، خانه های درختی و اتومبیل های کهنه و قایق های کوچک را به کاربران خود می دهد.
  8. تغذیه و نوع غذاهای در یک تور از موارد قابل توجه برای توریست ها است این نیاز نیز توسط برخی از وبسایت های مطرح گردشگری برطرف شده است در این سایت به معرفی غذاهای شرکتهای هواپیمای مختلف و اوناع غذا های که در هواپیما صرف می شود پرداخته شده است حتی در برخی از وبسایت ها بهترین صندلی هواپیما و جای پارک ارزان در فرودگاه ها جای خواب و استراحت در فرودگاه ها هم اطلاع رسانی شده است.
  9. در بین سایت های گردشگری وب سایت های وجود دارند که به سفرهای لوکس می پردازند برخی از گردشگران درخواست پرواز های اختصاصی دارند که در این نوع از سایت ها می توانند به درخواست خود برسند.
  10. وبسایت های شاخصی در دنیا وجود دارند که دارای یک سیستم آنلاین برای رزرو هتل ، هواپیما ، کشتی و از این موارد فعال هستند

علاوه بر ساختار استاندارد و طراحی اصولی امر مهمی که در طراحی سایت آژانس گردشگری می توان ذکر کرد این است که اکثر سایت های موفق در دنیا در یک زمینه بصورت تخصصی کار می کند و یک هدف و نیاز را بصورت کامل و جامع دنبال می کنند و این امر باعث موفقیت این دست از وبسایت ها است. و بر اساس این نیاز قسمت های مختلف که باید در قالب وب سایت در نظر گرفته شود شناخته می شود و یک طراحی اصولی و استاندارد درباره وبسایت انجام می شود. لیست امکانات پیشنهادی گروه طراحی وب افرا برای سایت های گردشگری در این لینک مطالعه کنید.

نکات مطرح در طراحی سایت آژانس گردشگری

در مرحله اول باید میزان فعالیت سایت تور مشخص شود تا طراح بتواند دید کلی درباره تعداد منوها و قابلیتهای متناسب با فعالیت آژانس را در سایت قرار دهد.همانطور که در مطالب بالا نیز ذکر شد آژانس های مسافرتی می توانند در زمینه های مختلفی فعالیت داشته باشند بنا به نوع این فعالیت ها طراحی سایت متفاوت خواهد بود.

طراحی سایت بصورت ریسپانسیو قابلیت نمایش سایت شما را در موبایلها و تبلتها بالا می برد اکثر کاربران اینترنتی با وسایلی مانند موبایل و تبلت به وبگردی می پردازند نمایش درست سایت شما در سایزهای متفاوت از موبایل گرفته تا لپ تاپ ها این امکان را به کاربر می دهد تا بدون استفاده از بزرگنمایی و اسکرول به راحتی از امکانات سایت شما استفاده کنند.

طراحی اپلیکیشن اندروید برای وب سایت ها نیازی است که امروزه با افزایش استفاده مردم از موبایل ها بیشتر احساس می شود سیستم عامل اندروید بیشترین آمار استفاده در میان کاربران تلفن همراه را دارد. شما با استفاده از اپلیکیشن اندرویدی در  طراحی سایت آژانس گردشگری آخرین اخبار از خدمات و محصولات را به سریعترین شکل ممکن به اطلاع مشتری و کاربران خود می رسانید.

امتیاز بدهید : 1 2 3 4 5 6 | امتیاز : 3
موضوع : | بازدید : 97
برچسب ها : طراحی سایت آژانس گردشگری,
+ نوشته شده در دوشنبه 18 تير 1397ساعت 15:08 توسط ایمان |

هزینه طراحی وب سایت کسب و کار حرفه ای

 شاید برای شما این سوال ایجاد شده باشد که یک وب سایت حرفه ای برای کسب و کار چه ویژگی هایی را باید داشته باشد تا بتواند در مقابل رقبای دیگر خود در فضای اینترنت حرفی برای گفتن داشته باشد. بسیاری از افراد زمانی که قصد خرید یا تهیه وب سایتی برای کسب و کار خود را دارند، با پیشنهاد های متفاوتی رو به رو می شوند (از قیمت های بسیار پایین تا قیمت های چند صد میلیونی). اما به راستی چه تفاوتی میان این وب سایت ها وجود دارد که این تفاوت های قیمت بسیار زیاد را ایجاد کرده است؟ در ادامه مطلب به بررسی این ویژگی ها پرداخته ایم:

طراحی سایت 

استفاده از ابزار های آماده طراحی وب سایت یا کدنویسی اختصاصی؟

امروزه ابزار های آماده ای برای طراحی وب سایت ارائه شده اند که از جمله آن ها سی ام اس ورد پرس می باشد که یکی از معروف ترین ابزار ها در زمینه طراحی وب سایت است. استفاده از این گونه ابزار های آماده برای آغاز یک کسب و کار کوچک مناسب است، اما زمانی که وسعت کسب و کار شما گسترش می یابد، به احتمال زیاد شما نیازمند استفاده از ابزار های اختصاصی خواهید شد که نیازمند طراحی یک وب سایت کدنویسی شده و اختصاصی برای شما می باشد که نسبت به وب سایت های آماده هزینه های بیشتری را شامل خواهد شد.

امنیت وب سایت 

رعایت نکات امنیتی 

با توجه به این که هر روز شاهد هک شدن وب سایت هایی که امنیت پایینی دارند هستیم، رعایت نکات امنیتی در اینترنت برای کسب و کار شما بسیار حیاتی است. متخصصین امنیت با به وجود آوردن استاندارد های امنیتی مناسب و استفاده از رمزگذاری های پیشرفته، امکان نفوذ و افشا شدن اطلاعات وب سایت شما را به حداقل تنزل می دهند. معمولا هزینه استفاده از ساختار های امنیتی پیشرفته بسیار بالا است ولی شما با یک هزینه معقول می توانید وب سایت خود را در مقابل بسیاری از خطر ها بیمه کنید.

سئو وب سایت 

سئو وب سایت

فرض کنید وب سایت شما طراحی شده و در اختیار شما قرار گرفته است. شاید شما انتظار دارید که وب سایت تان در همان هفته های اول پر از بازدید کننده و مشتری شود. اما واقعیت این طور نیست و شما نیازمند بهینه سازی وب سایت خود توسط موتور های جستجو هستید. برای این کار باید از یک متخصص سئو بهره بگیرید و وب سایت شما بعد از مدتی و پس از کسب رتبه بهتر در موتور های جستجو بازدید بیشتری به دست می آورد. هزینه سئو وب سایت نیز به گفته بسیاری از کارشناسان نوعی سرمایه گذاری محسوب می شود که با ارتقا وب سایت شما به صفحات برتر در گوگل و سایر موتور های جستجو از هزینه های اضافی شما برای تبلیغات نیز جلو گیری خواهد نمود.

ظاهر وب سایت 

طراحی ظاهری زیبا و کاربر پسند وب سایت

طراحی ظاهر وب سایت شما یکی از مهم ترین عواملی می باشد که می تواند در جذب کاربران بیشتر به وب سایت شما کمک کند. وب سایت شما باید علاوه بر این که از نظر ظاهری مناسب باشد، نباید سبب گیج شدن و گمراهی بازدید کنندگان شود و آن ها باید بتوانند به سرعت به صفحه مورد نظر خود دست پیدا کنند. برای انجام این کار شما می توانید از متخصصان در زمینه UI و UX استفاده نمایید. هزینه ها در مورد طراحی ظاهری و کاربر پسند وب سایت نیز بسته به ویژگی های طرح مورد نظر شما خواهد بود. 

در این مطلب تلاش نمودیم چند مورد از مهم ترین ویژگی های یک وب سایت حرفه ای برای کسب و کار را ارائه دهیم. در نهایت تصمیم گیری اصلی بر عهده خودتان است که باید با توجه به وسعت کسب و کارتان مناسب ترین وب سایت را انتخاب کنید.

امتیاز بدهید : 1 2 3 4 5 6 | امتیاز : 3
موضوع : | بازدید : 100
برچسب ها : هزینه طراحی وب سایت کسب و کار حرفه ای,
+ نوشته شده در دوشنبه 18 تير 1397ساعت 15:07 توسط ایمان |

موفقیت سایت های فروشگاه اینترنتی

 طراحی وب سایت یک صنعتی است که در آن رقابت بسیار زیادی وجود دارد. در این مقاله ما تلاش نموده ایم نکاتی را که در راستای تجارت الکترونیک می تواند به شما کمک نماید، مطرح کنیم. طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی فقط به معنی ساخت یک فروشگاه آنلاین خیره کننده نیست. شاید این ویژگی تاثیر گذار باشد اما با اهمیت ترین نکته این خواهد بود که چگونه یک بازدید کننده از فروشگاه را به یک خریدار تبدیل نمایید.

گزینه اصلاح انتخاب اشتباه مشتریان

مردم نمی خواهند زمانشان به هدر برود، به خصوص در یک وب سایت خاص، زیرا که میلیون ها سایت آنلاین در دسترس آن ها بوده و می توانند به آن ها مراجعه کنند. بنابراین یک وب سایت باید بتواند با ارائه نمودن گزینه های فیلتر کاربر پسند به مشتریان، خرید را برای آن ها آسان تر نموده و به هدف مد نظر خود نیز برسد.

قرار دادن گزینه برگشت

در زمانب که مشتریان در حال مرور اجناس فروشگاه اینترنتی می باشند، امکان دارد در انتخاب های خود دچار اشتباهاتی بشوند یا نظر آن ها تغییر کند، به همین جهت وجود گزینه برگشت در وب سایت واجب محسوب می گردد تا خریدار بتواند با سرعت به مرحله بعد برگردد.

نوار جستجو به راحتی در دسترس باشد

اگر شما به وب سایت amazon.com توجه کرده باشید، یک نوار جستجو برجسته را می بینید که به راحتی در دسترس بازدید کنندگان است. استفاده از این نوار جستجو بسیار اهمیت بالایی دارد چون به کاربران اجازه می دهد تا هر چیزی را که دوست دارند جستجو نمایند. استفاده از نوا جستجو نه تنها در صفحه اصلی وب سایت بلکه در سایر صفحات داخلی نیز به کاربران کمک می کند تا صفحه مورد نظر خود را به راحتی جستجو کنند.

اطلاع دادن نبود یک محصول در انبار

حذف کردن محصولی که در انبار وجود ندارد شاید از دید موتور های جستجو خوب نباشد، اما به کاربر پسندی وب سایت شما کمک زیادی خواهد کرد. هیچ کس دوست ندارد محصولی را بیابد که در انبار موجود نیست. در نتیجه اگر محصولی در دسترس نبود به کاربران خود اطلاع بدهید.

استفاده از عکس های اصلی با کیفیت

تصاویر نقش ویژه ای در موفقیت تجارت الکترونیک ایفا می نمایند. شما می توانید با اشتراک گذاری عکس های مناسب در شبکه های اجتماعی مختلف محبوبیت بیشتری به دست آورید. در مقایسه با فروش معمولی، تجارت الکترونیک اغلب درباره خرید با چشم کاربران می باشد و نه لمس و احساس محصول. داشتن عکس های با کیفیت و جزئیات دقیق محصولات، راهی مطمئن برای جذب بیشتر مردم می باشد. طراح باید طرح بندی صفحه را با حفظ این عامل در ذهن برای ارائه بهترین طرح انجام دهد. کیفیت تصاویر بسیار مهم است، زیرا یک عکس با کیفیت پایین شاید دید نامناسبی را درباره کیفیت محصول شما به وجود بیاورد.

سبد خرید قابل مشاهده

اکثر خریداران فروشگاه های اینترنتی پیشرفته می خواهند هر بار پس از اضافه کردن محصولی به صفحه سبد خرید بروند، پس نمایش سبد خرید در تمام صفحات ضروری است. برخی طراحان از نوار کناری وب سایت برای این منظور استفاده می کنند، اما این کار باعث از بین رفتن فضای تبلیغاتی در سایت می شود و بهتر است در مکانی مناسب قرار گیرد. در نتیجه سبد خرید نیز مانند نوار جستجو اهمیت بالایی دارد و بهتر است در تمام صفحات وجود داشته باشد.

ناوبری آسان

بیشتر سایت های فروشگاه اینترنتی دارای تعدادی دسته می باشند. استفاده از منو هایی که وقتی کاربران روی آن حرکت می کنند، پایین می آیند روشی موثر در هماهنگ شدن صفحات سایت خواهد بود.

وقت گذاشتن برای سئو و بهینه سازی سایت

بیشتر شدن رقابت، بهینه سازی و سئو را برای فروشگاه های اینترنتی به امری ضروری تبدیل نموده است. بدون استفاده از یک وب سایتی که به درستی بهینه شده باشد، شما تنها خواهید توانست بعضی مشتریان را از طریق پرداخت هزینه های تبلیغاتی به وب سایت خود بیاورید. محتوای مربوط و سودمند یک جنبه ضروری که باید به آن توجه نمود.

راهنمایی های بالا برای کمک به طراحان، توسعه دهندگان و صاحبان سایت ها می باشد. با این وجود، اگر بخواهید نتایج خوب را بیابید، ضروری است که به این نکات توجه داشته باشید. علاوه بر ساخت یک سایت فروشگاه اینترنتی خوب، واجب می باشد که محصولاتی با کیفیت خوب را به فروش برسانید و یک سیستم پشتیبانی کارآمد برای دستیابی به موفقیت ایجاد کنید.

برگرفته از sandcrestseo

امتیاز بدهید : 1 2 3 4 5 6 | امتیاز : 3
موضوع : | بازدید : 89
برچسب ها : موفقیت سایت های فروشگاه اینترنتی,
+ نوشته شده در دوشنبه 18 تير 1397ساعت 15:06 توسط ایمان |

بررسی چگونگی آپدیت فروشگاه های اینترنتی

 ممکن است فروشگاه اینترنتی شما در حال حاظر از وضعیت خوبی برخوردار باشد، اما توسعه تجارت الکترونیک سرعت بسیار زیادی دارد. اگر شما فروشگاه خود را با استفاده از آخرین ابزار های توسعه فروشگاه های اینترنتی آپدیت نکنید، این امکان وجود دارد که علاوه بر به دست نیاوردن مشتریان جدید حتی مشتریانی که در فروشگاه شما وجود دارند را نیز از دست بدهید. در این مقاله به چگونگی آپدیت کردن فروشگاه های اینترنتی پرداخته ایم:

فروشگاه 

مطالعه وبلاگ های صنعتی

وبلاگ های فروشگاهی صنعتی زیادی وجود دارند که شما نحوه آپدیت کردن یک فروشگاه اینترنتی را می توانید با تحلیل این وبلاگ ها یاد بگیرید. همچنین می توانید از یک سرویس های مدیریت فید مانند Feedly استفاده کنید. با استفاده از این روش شما می توانید به جای این که هر روز به وب سایت های مد نظرتان سر به بزنید به راحتی از اطلاعات آن ها آگاهی پیدا کنید.

ایجاد ارتباط با بازرگانان

در حالی که خواندن مقالات صنعتی برای شروع بسیار مفید است، اما برقرای ارتباط با بازرگانان مختلف ضروری است. سایر بازرگانان فروشگاه های اینترتی داستان هایی برای گفتن و تجربه ای برای به اشتراک گذاشتن با شما دارند که استفاده از این اطلاعات قطعا می تواند به پیشرفت شما کمک کند. ایجاد روابط قوی با سایر فروشگاه های تجارت الکترونیک، بینش شما را نسبت به فن آوری های جدید که از آن استفاده می کنند، گسترش خواهد داد و فرصت های جدید بازاریابی که آن ها در حال بهره بردن از آن هستند را در اختیار شما قرار می دهد.

عضویت در انجمن های اینترنتی

شما همیشه نمی توانید با متخصصان تجاری و متخصصان تجارت الکترونیک ملاقات شخصی داشته باشید. استفاده از انجمن های اینترنتی آنلاین این امکان را به شما خواهد داد تا به صورت اینترنتی از مزایای برقراری ارتباط با متخصصان تجاری بهره مند شوید. استفاده از شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک یکی از بهترین راه ها برای ایجاد این گونه ارتباطات است.

ثبت نام در خبرنامه ها

با توجه به این که کسب و کار های اینترنتی به سرعت در حال توسعه هستند شما فرصت نخواهید کرد که هر روز برای به دست آوردن اطلاعات جدید به جستجو بپردازید. ثبت نام در خبر نامه ها و ارسال آخرین اخبار تجارت الکترونیکی به صندوق پستی شما یک راه مناسب برای پیشرفت شما خواهد بود. این گونه وب سایت ها اغلب به جمع آوری جدید ترین مطالب و اخبار توسعه فروشگاه های اینترنتی می پردازند و سپس آن ها را برای شما ارسال می کنند، بدون این که شما زحمتی برای جستجو این مطالب داشته باشید.

شرکت در مراسم ها و رویداد ها

جلسات، کنفرانس ها و سایر رویدادهای تجارت الکترونیک برای هر بازرگان فروشگاه اینترنتی که به دنبال درک عمیق از صنعت است بسیار مهم می باشد. در این جلسات شما می توانید از سخنرانی کارشناسان که در خط مقدم فن آوری تجارت الکترونیک فعالیت دارند، بهره مند شوید.

در پایان اگر می خواهید با تغییرات مهم در تجارت الکترونیک دانش خود را به روز نگه دارید، باید حداقل تعداد کمی از این منابع را بررسی کنید. هنگامی که فهرستی قوی از منابع قابل اعتماد را ایجاد کردید، می توانید تغییرات در زمینه تجارت الکترونیک را به عنوان یک کار لذت بخش و پرطرفدار ادامه دهید.

فروشگاه اینترنتی 

شرکت نوپرداز آماده ارائه خدمات در زمینه طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن موبایل و طراحی فروشگاه اینترنتی به مشتریان گرامی می باشد.

امتیاز بدهید : 1 2 3 4 5 6 | امتیاز : 3
موضوع : | بازدید : 107
برچسب ها : چگونگی آپدیت فروشگاه های اینترنتی,آپدیت فروشگاه های اینترنتی,بررسی چگونگی آپدیت فروشگاه های اینترنتی,
+ نوشته شده در دوشنبه 18 تير 1397ساعت 15:05 توسط ایمان |

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد